Webbrowser: Laptop / computer

Het is wel zo handig als je jouw werk vanaf zo veel mogelijk verschillende plekken kan doen, daarbij is het ook handig als je verschillende apparaten kan gebruiken. Om dat mogelijk te maken hebben we van VISI een webapplicatie gemaakt.

Je kan VISI door middel van de webbrowser gebruiken op je computer of laptop. Je typt het adres (URL) van jouw server in op de webbrowser (bijvoorbeeld organisatienaam.bakkerspees.nl) en kunt daarna inloggen met je eigen gebruikersnaam en wachtwoord. VISI Web kan je benaderen met elke (geüpdatete) webbrowser, zoals Edge, Chrome, Safari of Firefox.

Let op: werk je nog met Internet Explorer 11? Deze browser wordt wegens veiligheidsredenen niet meer ondersteund. We raden je ten zeerste aan om over te stappen op een andere browser. Werken met Internet Explorer 11 kan leiden tot diverse veiligheids- en performance issues.

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat ik geen tijdelijk wachtwoord ontvang?
  • Je hebt geen of een ongeldig gebruikersnaam ingevuld.
    De gebruikersnaam hoort je e-mailadres te zijn.
  • Je gebruikt een verkeerde link om in te loggen.
  • Je hebt drie keer geprobeerd in te loggen.
    Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de VISI Servicedesk.
    Lees meer over Inloggen in VISI 5.
Waarom werkt mijn tijdelijke wachtwoord niet?
  • Je tijdelijke wachtwoord is niet correct ingevuld.
    Het kan zijn dat bij het copy-pasten er een tekentje teveel of te weinig is gekopieerd.
  • Je account is geblokkeerd. Neem contact op met de VISI Servicedesk.
    Lees meer over Inloggen in VISI 5.
Waarom kan ik mijn bericht niet behandelen?
  • Je behandelt de berichten vanuit het Alle berichten-postvak. Beter is het om in VISI te werken via de Te behandelen-locatie. Hier staan de transacties waar je daadwerkelijk ook wat mee kan of moet.
  • Je hebt niet de juiste rechten. Deze kunnen eventueel later toegekend worden.
  • Het bericht is afgerond en hoeft niet meer behandeld te worden. Het bericht kan dan roze zijn. Je kunt het gereedmelden met het vinkje.
    Meer over Het behandelen van berichten.
Kan ik mijn verzonden bericht terugtrekken?

Het is niet mogelijk om verzonden berichten terug te trekken. Laat je bericht afkeuren door de ontvangende partij. Daarna kan je het verzoek intrekken en de transactie afsluiten.
Meer over Het behandelen van berichten.