Verwijderen cookies / gebruikersinstellingen

Soms komt het voor dat na een update van de software oude instellingen bewaard blijven voor de gebruiker. Hierdoor wordt niet de vernieuwing ervaren die wij de gebruikers willen bieden.

 

Veelal helpt het om de applicatie te refreshen.

  • Windows: “Ctrl + F5” of “Ctrl + Shift + R”
  • Apple/Mac: “Command + Shift + R”

Het blijkt dat informatie is opgeslagen in zogeheten “cookies” van de browser. Met deze uitleg kun je deze voor de VISI-pagina verwijderen. Ga in je browser naar het slotje voor de adresbalk en kies voor Cookies (voorbeeld is Google Chrome).

 

Cookie verwijderen VISI

 

Nadat je voor Cookies hebt gekozen opent een nieuw venster waarin je de betreffende cookies behorende bij de website kunt verwijderen. Selecteree de betreffende cookies en verwijder deze. Nadat je dit hebt gedaan zal je opnieuw moeten inloggen, maar daarna zal de applicatie naar behoren moeten werken. Indien je toch hinder blijft ondervinden neem dan contact op met de service-desk.

 

 

Veelgestelde vragen

Werken met VISI in Internet Explorer

Werk je met VISI Web, dan raden we je aan om niet met Internet Explorer te werken. Betere browsers zijn Edge, Firefox en Chrome. Internet Explorer is verouderd en ondersteunt niet alle nieuwe functionaliteiten van VISI 4.5.

Ik ga een VISI-project verlaten hoe kan ik mijn account overdragen?

Ga je een project verlaten? Dan kun je een opvolger laten instellen. Deze opvolger kan al jouw openstaande acties afhandelen en nieuwe berichten behandelen.Je kunt hiervoor een e-mail sturen naar onze servicedesk, wij passen dit direct voor je aan! Wil je het niet direct aangepast hebben, laat ons dan weten per wanneer de opvolging in gaat.

Wist je dat downloaden van bijlagen anders werkt per internetbrowser?

Zo zullen Firefox en IE vragen of je het bestand wilt openen of opslaan, maar zal Chrome het bestand direct (dus zonder vraag) downloaden.