Verwijderen cookies / gebruikersinstellingen

Soms komt het voor dat na een update van de software oude instellingen bewaard blijven voor de gebruiker. Hierdoor wordt niet de vernieuwing ervaren die wij de gebruikers willen bieden.

 

Veelal helpt het om de applicatie te refreshen.

  • Windows: “Ctrl + F5” of “Ctrl + Shift + R”
  • Apple/Mac: “Command + Shift + R”

Het blijkt dat informatie is opgeslagen in zogeheten “cookies” van de browser. Met deze uitleg kun je deze voor de VISI-pagina verwijderen. Ga in je browser naar het slotje voor de adresbalk en kies voor Cookies (voorbeeld is Google Chrome).

 

Cookie verwijderen VISI

 

Nadat je voor Cookies hebt gekozen opent een nieuw venster waarin je de betreffende cookies behorende bij de website kunt verwijderen. Selecteree de betreffende cookies en verwijder deze. Nadat je dit hebt gedaan zal je opnieuw moeten inloggen, maar daarna zal de applicatie naar behoren moeten werken. Indien je toch hinder blijft ondervinden neem dan contact op met de service-desk.

 

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat ik geen tijdelijk wachtwoord ontvang?
  • Je hebt geen of een ongeldig gebruikersnaam ingevuld.
    De gebruikersnaam hoort je e-mailadres te zijn.
  • Je gebruikt een verkeerde link om in te loggen.
  • Je hebt drie keer geprobeerd in te loggen.
    Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de VISI Servicedesk.
    Lees meer over Inloggen in VISI 5.
Waarom werkt mijn tijdelijke wachtwoord niet?
  • Je tijdelijke wachtwoord is niet correct ingevuld.
    Het kan zijn dat bij het copy-pasten er een tekentje teveel of te weinig is gekopieerd.
  • Je account is geblokkeerd. Neem contact op met de VISI Servicedesk.
    Lees meer over Inloggen in VISI 5.
Waarom kan ik mijn bericht niet behandelen?
  • Je behandelt de berichten vanuit het Alle berichten-postvak. Beter is het om in VISI te werken via de Te behandelen-locatie. Hier staan de transacties waar je daadwerkelijk ook wat mee kan of moet.
  • Je hebt niet de juiste rechten. Deze kunnen eventueel later toegekend worden.
  • Het bericht is afgerond en hoeft niet meer behandeld te worden. Het bericht kan dan roze zijn. Je kunt het gereedmelden met het vinkje.
    Meer over Het behandelen van berichten.
Kan ik mijn verzonden bericht terugtrekken?

Het is niet mogelijk om verzonden berichten terug te trekken. Laat je bericht afkeuren door de ontvangende partij. Daarna kan je het verzoek intrekken en de transactie afsluiten.
Meer over Het behandelen van berichten.