VISI Vlogs

VISI stories

Leer het product én het team kennen door middel van korte video’s. Wil je altijd op de hoogte zijn van een nieuwe vlog? Abonneer je dan op ons youtube kanaal, of hou onze socials in de gaten.

Aflevering 1: Wat is VISI?

In deze aflevering geeft Ruben Blair een korte introductie op VISI.

Aflevering 2: Het verschil tussen de VISI-standaard en VISI van Bakker&Spees

In deze aflevering vertelt Ruben Blair meer over het verschil tussen de VISI standaard en de VISI software van Bakker&Spees.

Aflevering 3: Het gebruik van VISI bij projecten

In deze aflevering vertelt Jan Veenhof meer over hoe VISI gebruikt wordt binnen projecten.

Aflevering 4: VISI en UAV2012

In deze aflevering vertelt Ruben Blair meer over hoe je de UAV2012 kunt toepassen in VISI.

Aflevering 5: Projectuitdagingen en VISI

In deze aflevering vertelt Giora Polak over de redenen waarom VISI wordt gebruikt binnen projecten.

Aflevering 6: Communiceren aan de hand van workflows

In deze aflevering legt Giora Polak uit hoe workflows en berichten in VISI met elkaar samenhangen.

 

Aflevering 7: Reviewtabellen

In deze aflevering vertelt Olaf Kok meer over de nieuwe trend reviewen in VISI

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat ik geen tijdelijk wachtwoord ontvang?
  • Je hebt geen of een ongeldig gebruikersnaam ingevuld.
    De gebruikersnaam hoort je e-mailadres te zijn.
  • Je gebruikt een verkeerde link om in te loggen.
  • Je hebt drie keer geprobeerd in te loggen.
    Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de VISI Servicedesk.
    Lees meer over Inloggen in VISI 5.
Waarom werkt mijn tijdelijke wachtwoord niet?
  • Je tijdelijke wachtwoord is niet correct ingevuld.
    Het kan zijn dat bij het copy-pasten er een tekentje teveel of te weinig is gekopieerd.
  • Je account is geblokkeerd. Neem contact op met de VISI Servicedesk.
    Lees meer over Inloggen in VISI 5.
Waarom kan ik mijn bericht niet behandelen?
  • Je behandelt de berichten vanuit het Alle berichten-postvak. Beter is het om in VISI te werken via de Te behandelen-locatie. Hier staan de transacties waar je daadwerkelijk ook wat mee kan of moet.
  • Je hebt niet de juiste rechten. Deze kunnen eventueel later toegekend worden.
  • Het bericht is afgerond en hoeft niet meer behandeld te worden. Het bericht kan dan roze zijn. Je kunt het gereedmelden met het vinkje.
    Meer over Het behandelen van berichten.
Kan ik mijn verzonden bericht terugtrekken?

Het is niet mogelijk om verzonden berichten terug te trekken. Laat je bericht afkeuren door de ontvangende partij. Daarna kan je het verzoek intrekken en de transactie afsluiten.
Meer over Het behandelen van berichten.