Automatisch doorsturen

Binnen het VISI-platform kun je in je map te behandelen berichten meteen zien welke acties er voor jou klaar staan. Toch kan het zijn dat je voor veel van deze acties input nodig hebt van anderen. Het kan dan vaak voorkomen dat je berichten intern moet doorsturen. Met deze functionaliteit kan dat direct automatisch.

VISI-berichten kunnen op basis van verschillende criteria automatisch worden doorgestuurd naar de juiste rolhouder, bijvoorbeeld op basis van type transactie, type document of labels in berichten.

Voordelen

  • De initiële ontvanger krijgt de berichten in zijn of haar postvak en hoeft geen handmatige handelingen te verrichten om de berichten door te sturen, dit scheelt dus ook tijd en geld.
  • De uiteindelijke ontvanger ontvangt de berichten sneller omdat deze niet hoeft te wachten voordat deze handmatig worden doorgestuurd.

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat ik geen tijdelijk wachtwoord ontvang?
  • Je hebt geen of een ongeldig gebruikersnaam ingevuld.
    De gebruikersnaam hoort je e-mailadres te zijn.
  • Je gebruikt een verkeerde link om in te loggen.
  • Je hebt drie keer geprobeerd in te loggen.
    Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de VISI Servicedesk.
    Lees meer over Inloggen in VISI 5.
Waarom werkt mijn tijdelijke wachtwoord niet?
  • Je tijdelijke wachtwoord is niet correct ingevuld.
    Het kan zijn dat bij het copy-pasten er een tekentje teveel of te weinig is gekopieerd.
  • Je account is geblokkeerd. Neem contact op met de VISI Servicedesk.
    Lees meer over Inloggen in VISI 5.
Waarom kan ik mijn bericht niet behandelen?
  • Je behandelt de berichten vanuit het Alle berichten-postvak. Beter is het om in VISI te werken via de Te behandelen-locatie. Hier staan de transacties waar je daadwerkelijk ook wat mee kan of moet.
  • Je hebt niet de juiste rechten. Deze kunnen eventueel later toegekend worden.
  • Het bericht is afgerond en hoeft niet meer behandeld te worden. Het bericht kan dan roze zijn. Je kunt het gereedmelden met het vinkje.
    Meer over Het behandelen van berichten.
Kan ik mijn verzonden bericht terugtrekken?

Het is niet mogelijk om verzonden berichten terug te trekken. Laat je bericht afkeuren door de ontvangende partij. Daarna kan je het verzoek intrekken en de transactie afsluiten.
Meer over Het behandelen van berichten.