Documentviewer

Met de handige documentviewer kunnen documenten die zijn toegevoegd aan berichten direct worden bekeken binnen het VISI-platform. In dit artikel leggen we je uit hoe dat werkt.

 

Ieder bericht in VISI kan tot 10GB aan bijlagen bevatten. Om snel te kijken of een document compleet is, of wanneer je het direct wilt beoordelen kun je bijlagen nu direct in de VISI-applicatie openen. Je hoeft daardoor bijlagen dus niet meer eerst te downloaden naar een lokale map voordat je ze kunt bekijken. Om een document direct in VISI te bekijken klik je met je linker muisknop in de bijlagetabel op de bijlage die je wilt openen. In het onderstaande voorbeeld is dit het document “Dummy document.pdf”.

Zodra je het document aanklikt opent het document op de plaats van het berichtvenster.

Je hebt in de document viewer verschillende opties. Zo kun je scrollen langs alle pagina’s, zoeken op specifieke pagina’s, het document downloaden, afdrukken en in- en uitzoomen. Ook is het mogelijk om het document te draaien.

Met de documentviewer is het mogelijk om de meest gangbare bestandstypen te openen, waaronder documenttypen als .pdf, .docx (Word), .xlsx (Excel), en diverse afbeeldingsformaten, zoals o.a. .jpg, .png etc.

 

De tien meest gewaardeerde aspecten

Dit is een van de tien aspecten die onze klanten het meest waarderen aan onze VISI-software.

BENIEUWD NAAR DE ANDERE NEGEN?

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat ik geen tijdelijk wachtwoord ontvang?
  • Je hebt geen of een ongeldig gebruikersnaam ingevuld.
    De gebruikersnaam hoort je e-mailadres te zijn.
  • Je gebruikt een verkeerde link om in te loggen.
  • Je hebt drie keer geprobeerd in te loggen.
    Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de VISI Servicedesk.
    Lees meer over Inloggen in VISI 5.
Waarom werkt mijn tijdelijke wachtwoord niet?
  • Je tijdelijke wachtwoord is niet correct ingevuld.
    Het kan zijn dat bij het copy-pasten er een tekentje teveel of te weinig is gekopieerd.
  • Je account is geblokkeerd. Neem contact op met de VISI Servicedesk.
    Lees meer over Inloggen in VISI 5.
Waarom kan ik mijn bericht niet behandelen?
  • Je behandelt de berichten vanuit het Alle berichten-postvak. Beter is het om in VISI te werken via de Te behandelen-locatie. Hier staan de transacties waar je daadwerkelijk ook wat mee kan of moet.
  • Je hebt niet de juiste rechten. Deze kunnen eventueel later toegekend worden.
  • Het bericht is afgerond en hoeft niet meer behandeld te worden. Het bericht kan dan roze zijn. Je kunt het gereedmelden met het vinkje.
    Meer over Het behandelen van berichten.
Kan ik mijn verzonden bericht terugtrekken?

Het is niet mogelijk om verzonden berichten terug te trekken. Laat je bericht afkeuren door de ontvangende partij. Daarna kan je het verzoek intrekken en de transactie afsluiten.
Meer over Het behandelen van berichten.