Gebruikersinstructies en trainingen

Wij besteden in onze software veel aandacht aan gebruiksgemak. Toch vraagt efficiënt omgaan met nieuw gereedschap enige leertijd. Onze VISI-consultants kennen natuurlijk de beste manier van werken met onze software en brengen dit graag aan je over in praktijkgerichte trainingen. Of je nu een beginnend of al ervaren gebruiker bent; je leert de software optimaal en efficiënt te gebruiken en de nieuwste functionaliteiten toe te passen.

Met onze gebruikersinstructies en trainingen weet je precies hoe je met de software kan werken. Om wegwijs te worden in het VISI-platform bieden we twee opties; Instructies en Trainingen.

Instructie

Tijdens een instructie maak je in groepsverband aan de hand van een presentatie kennis met VISI. Na de presentatie doorloopt een consultant het VISI-platform en toont de werking van de software en de verschillende opties die je hebt als gebruiker.

Training

Trainingen zijn praktijkgerichte sessies waar projectleden de juiste kennis opdoen voor het gebruik van VISI. Aan de hand van praktische opdrachten op onze cursus laptops leer je stap voor stap het platform kennen. Aan het einde van de training ontvang je een certificaat.

Kleine groepsgrootte garandeert voldoende aandacht

We beperken de trainingsgroepen tot acht deelnemers. Dat verzekert elke individuele deelnemer van voldoende aandacht voor zijn vragen. Trainingen worden zowel bij Bakker&Spees als Incompany verzorgd.

BEKIJK HET TRAININGSAANBOD

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat ik geen tijdelijk wachtwoord ontvang?
  • Je hebt geen of een ongeldig gebruikersnaam ingevuld.
    De gebruikersnaam hoort je e-mailadres te zijn.
  • Je gebruikt een verkeerde link om in te loggen.
  • Je hebt drie keer geprobeerd in te loggen.
    Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de VISI Servicedesk.
    Lees meer over Inloggen in VISI 5.
Waarom werkt mijn tijdelijke wachtwoord niet?
  • Je tijdelijke wachtwoord is niet correct ingevuld.
    Het kan zijn dat bij het copy-pasten er een tekentje teveel of te weinig is gekopieerd.
  • Je account is geblokkeerd. Neem contact op met de VISI Servicedesk.
    Lees meer over Inloggen in VISI 5.
Waarom kan ik mijn bericht niet behandelen?
  • Je behandelt de berichten vanuit het Alle berichten-postvak. Beter is het om in VISI te werken via de Te behandelen-locatie. Hier staan de transacties waar je daadwerkelijk ook wat mee kan of moet.
  • Je hebt niet de juiste rechten. Deze kunnen eventueel later toegekend worden.
  • Het bericht is afgerond en hoeft niet meer behandeld te worden. Het bericht kan dan roze zijn. Je kunt het gereedmelden met het vinkje.
    Meer over Het behandelen van berichten.
Kan ik mijn verzonden bericht terugtrekken?

Het is niet mogelijk om verzonden berichten terug te trekken. Laat je bericht afkeuren door de ontvangende partij. Daarna kan je het verzoek intrekken en de transactie afsluiten.
Meer over Het behandelen van berichten.