Doorstuurregels

VISI-berichten kunnen op basis van verschillende criteria automatisch worden doorgestuurd naar de juiste persoon.

Met doorstuurregels is het mogelijk om op basis van diverse criteria een bericht automatisch bij binnenkomst door te sturen naar iemand anders binnen het VISI-project. Zo is het mogelijk om doorstuurregels in te stellen op basis van type transactie, type document of labels in berichten (bijvoorbeeld IPM-discipline of locatie).

Voordelen

  • De initiële ontvanger krijgt de berichten in zijn of haar postvak en hoeft geen manuele handelingen te verrichten om de berichten door te sturen, dit scheelt dus ook tijd en geld.
  • De uiteindelijke ontvanger ontvangt de berichten sneller omdat deze niet hoeft te wachten voordat deze handmatig worden doorgestuurd.

 

Doorstuurregels instellen

Iedere functioneel beheerder kan in VISI doorstuurregels instellen. Om een doorstuurregel in te stellen klik je op nieuwe transactie, en selecteer je de transactie “Doorsturen” en het bericht “Nieuwe doorstuurregel”. In het nieuwe bericht kies je een naam voor de nieuwe doorstuurregel en selecteer je eerst de transactie en het binnenkomende bericht. Vervolgens selecteer je de verzender en ontvanger van dit bericht. Wanneer je het binnenkomende bericht hebt geïdentificeerd, neem je de eventuele criteria op (bijvoorbeeld Simple Element IPM Discipline is gelijk aan waarde “Technisch Management”). Na de criteria benoemd te hebben bepaal je op welke manier het binnenkomende bericht moet worden doorgestuurd. Dit doe je door de vervolgtransactie te selecteren, het nieuwe bericht, degene die het bericht opstelt en de nieuwe ontvanger. Ook bepaal je hier of eventuele bijlagen die waren toegevoegd aan het oorspronkelijke bericht moeten worden meegestuurd.

De tien meest gewaardeerde aspecten

Dit is een van de tien aspecten die onze klanten het meest waarderen aan onze VISI-software.

BENIEUWD NAAR DE ANDERE NEGEN?

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat ik geen tijdelijk wachtwoord ontvang?
  • Je hebt geen of een ongeldig gebruikersnaam ingevuld.
    De gebruikersnaam hoort je e-mailadres te zijn.
  • Je gebruikt een verkeerde link om in te loggen.
  • Je hebt drie keer geprobeerd in te loggen.
    Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de VISI Servicedesk.
    Lees meer over Inloggen in VISI 5.
Waarom werkt mijn tijdelijke wachtwoord niet?
  • Je tijdelijke wachtwoord is niet correct ingevuld.
    Het kan zijn dat bij het copy-pasten er een tekentje teveel of te weinig is gekopieerd.
  • Je account is geblokkeerd. Neem contact op met de VISI Servicedesk.
    Lees meer over Inloggen in VISI 5.
Waarom kan ik mijn bericht niet behandelen?
  • Je behandelt de berichten vanuit het Alle berichten-postvak. Beter is het om in VISI te werken via de Te behandelen-locatie. Hier staan de transacties waar je daadwerkelijk ook wat mee kan of moet.
  • Je hebt niet de juiste rechten. Deze kunnen eventueel later toegekend worden.
  • Het bericht is afgerond en hoeft niet meer behandeld te worden. Het bericht kan dan roze zijn. Je kunt het gereedmelden met het vinkje.
    Meer over Het behandelen van berichten.
Kan ik mijn verzonden bericht terugtrekken?

Het is niet mogelijk om verzonden berichten terug te trekken. Laat je bericht afkeuren door de ontvangende partij. Daarna kan je het verzoek intrekken en de transactie afsluiten.
Meer over Het behandelen van berichten.