GIS

Informatie binnen het VISI-project heeft vaak betrekking op een specifiek object gekoppeld aan een locatie, lijn of gebied. Met de geïntegreerde GIS weergave in het VISI-platform is het mogelijk om informatie met geografische labels ook weer te geven op verschillende kaarten.

Met de geïntegreerde GIS weergave kan informatie over elke transactie waar coördinaten aan zijn gekoppeld worden weergegeven op kaarten zoals de Bgt kaart, TopNL kaart en Luchtfoto. Op de GIS kaart in VISI wordt tevens de status van deze informatie gepresenteerd.

 

Informatie buiten registreren

Veel informatie in VISI komt van projectleden die buiten aan het werk zijn. Om deze informatie direct en vanaf de bron in het VISI-project te krijgen heeft Bakker&Spees een handige app ontwikkeld. Met de VISI-app kunnen direct afwijkingen, keuringen of meldingen worden geregistreerd inclusief bijlage (bijvoorbeeld een foto) en locatie.

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat ik geen tijdelijk wachtwoord ontvang?
  • Je hebt geen of een ongeldig gebruikersnaam ingevuld.
    De gebruikersnaam hoort je e-mailadres te zijn.
  • Je gebruikt een verkeerde link om in te loggen.
  • Je hebt drie keer geprobeerd in te loggen.
    Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de VISI Servicedesk.
    Lees meer over Inloggen in VISI 5.
Waarom werkt mijn tijdelijke wachtwoord niet?
  • Je tijdelijke wachtwoord is niet correct ingevuld.
    Het kan zijn dat bij het copy-pasten er een tekentje teveel of te weinig is gekopieerd.
  • Je account is geblokkeerd. Neem contact op met de VISI Servicedesk.
    Lees meer over Inloggen in VISI 5.
Waarom kan ik mijn bericht niet behandelen?
  • Je behandelt de berichten vanuit het Alle berichten-postvak. Beter is het om in VISI te werken via de Te behandelen-locatie. Hier staan de transacties waar je daadwerkelijk ook wat mee kan of moet.
  • Je hebt niet de juiste rechten. Deze kunnen eventueel later toegekend worden.
  • Het bericht is afgerond en hoeft niet meer behandeld te worden. Het bericht kan dan roze zijn. Je kunt het gereedmelden met het vinkje.
    Meer over Het behandelen van berichten.
Kan ik mijn verzonden bericht terugtrekken?

Het is niet mogelijk om verzonden berichten terug te trekken. Laat je bericht afkeuren door de ontvangende partij. Daarna kan je het verzoek intrekken en de transactie afsluiten.
Meer over Het behandelen van berichten.