Mappen onder Berichten

Wanneer je inlogt in je VISI project zie je dat je binnenkomt in de ”Alle berichten” map van je Berichten.  In dit artikel zullen we uitleggen wat deze mappen allemaal betekenen.

Alle Berichten

Laat alle transacties en berichten zien die al verstuurd of ontvangen zijn.

Te behandelen

Dit zijn alle transacties waarop je kan reageren. Wij raden je aan om deze map als opstart locatie in te stellen.

Hoe je dat moet doen staat hier.

Te behandelen incl. wachtend op derden

Dit zijn alle berichten waarop jij uiteindelijk moet reageren, inclusief degenen waarbij je nog op antwoord wacht van iemand anders. Als de betreffende persoon reageert gaat deze transactie weer naar ‘Te behandelen’.

Een voorbeeld hiervan is een verzoek ter toetsing of ter beoordeling.

Concepten

Hier staan je concept berichten. Dit zijn berichten die je hebt opgesteld maar nog niet zijn verzonden. Je bericht wordt hier ook automatisch opgeslagen als je VISI bijvoorbeeld onverwachts afsluit.

Ook kan je via de concepten een bericht klaar zetten voor de persoon namens wie jij gemachtigd bent. Deze persoon kan later dit bericht vanuit het concept verder aanvullen en versturen.

Ongelezen

Toont alle transacties dat een ongelezen bericht bevat.

Uitvak

Mocht een bericht (nog) niet verzonden zijn, dan komt deze terecht in het uitvak. Heb je het idee dat je verzonden bericht te lang staat in het uitvak? Dan kan je altijd contact opnemen met onze servicedesk .

Uitstaand

Hier staan alle transacties waarbij jij, of de persoon namens wie jij gemachtigd bent, een verzoek of actie uit hebt staan.

Afgerond

Hier staan alle afgeronde transacties. Afgeronde transacties zijn zwartgekleurd en hierin kan niet meer worden gecommuniceerd.

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat ik geen tijdelijk wachtwoord ontvang?
  • Je hebt geen of een ongeldig gebruikersnaam ingevuld.
    De gebruikersnaam hoort je e-mailadres te zijn.
  • Je gebruikt een verkeerde link om in te loggen.
  • Je hebt drie keer geprobeerd in te loggen.
    Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de VISI Servicedesk.
    Lees meer over Inloggen in VISI 5.
Waarom werkt mijn tijdelijke wachtwoord niet?
  • Je tijdelijke wachtwoord is niet correct ingevuld.
    Het kan zijn dat bij het copy-pasten er een tekentje teveel of te weinig is gekopieerd.
  • Je account is geblokkeerd. Neem contact op met de VISI Servicedesk.
    Lees meer over Inloggen in VISI 5.
Waarom kan ik mijn bericht niet behandelen?
  • Je behandelt de berichten vanuit het Alle berichten-postvak. Beter is het om in VISI te werken via de Te behandelen-locatie. Hier staan de transacties waar je daadwerkelijk ook wat mee kan of moet.
  • Je hebt niet de juiste rechten. Deze kunnen eventueel later toegekend worden.
  • Het bericht is afgerond en hoeft niet meer behandeld te worden. Het bericht kan dan roze zijn. Je kunt het gereedmelden met het vinkje.
    Meer over Het behandelen van berichten.
Kan ik mijn verzonden bericht terugtrekken?

Het is niet mogelijk om verzonden berichten terug te trekken. Laat je bericht afkeuren door de ontvangende partij. Daarna kan je het verzoek intrekken en de transactie afsluiten.
Meer over Het behandelen van berichten.