Standaard Transactiepatroon

Binnen VISI bestaat er voor elke transactie een standaard transactiepatroon. Op elke lijn (laag binnen de organisatie) is daarom aan de benaming van de transactie altijd te herkennen waar het proces zich bevindt.

Dat betekent dat voor elk van de transacties in de raamwerk van Bakker&Spees een standaard patroon aanwezig is. We nemen even als voorbeeld het document ter acceptatie:

  • Aanleveren document ter acceptatie (van 1e lijn naar 1e lijn)
  • Oordeelverzoek document ter acceptatie (van 1e lijn naar 2e lijn)
  • Ter informatie document ter acceptatie (van 1e lijn naar 2e lijn)
  • Adviesverzoek document ter acceptatie (van 2e lijn naar 3e lijn)
  • Ter kennisgeving document ter acceptatie (van 2e lijn naar 3e lijn)
  • Concept voorstel document ter acceptatie (van 3e lijn naar 2e lijn)
  • Voorstel document ter acceptatie (van 2e lijn naar 1e lijn)
  • Initiatief uitwerkverzoek document ter acceptatie (van 1e lijn naar 2e lijn)
  • Uitwerkverzoek document ter acceptatie (van 1e lijn naar 2e lijn)
  • Concept uitwerkverzoek document ter acceptatie (van 2e lijn naar 3e lijn)

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat ik geen tijdelijk wachtwoord ontvang?
  • Je hebt geen of een ongeldig gebruikersnaam ingevuld.
    De gebruikersnaam hoort je e-mailadres te zijn.
  • Je gebruikt een verkeerde link om in te loggen.
  • Je hebt drie keer geprobeerd in te loggen.
    Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de VISI Servicedesk.
    Lees meer over Inloggen in VISI 5.
Waarom werkt mijn tijdelijke wachtwoord niet?
  • Je tijdelijke wachtwoord is niet correct ingevuld.
    Het kan zijn dat bij het copy-pasten er een tekentje teveel of te weinig is gekopieerd.
  • Je account is geblokkeerd. Neem contact op met de VISI Servicedesk.
    Lees meer over Inloggen in VISI 5.
Waarom kan ik mijn bericht niet behandelen?
  • Je behandelt de berichten vanuit het Alle berichten-postvak. Beter is het om in VISI te werken via de Te behandelen-locatie. Hier staan de transacties waar je daadwerkelijk ook wat mee kan of moet.
  • Je hebt niet de juiste rechten. Deze kunnen eventueel later toegekend worden.
  • Het bericht is afgerond en hoeft niet meer behandeld te worden. Het bericht kan dan roze zijn. Je kunt het gereedmelden met het vinkje.
    Meer over Het behandelen van berichten.
Kan ik mijn verzonden bericht terugtrekken?

Het is niet mogelijk om verzonden berichten terug te trekken. Laat je bericht afkeuren door de ontvangende partij. Daarna kan je het verzoek intrekken en de transactie afsluiten.
Meer over Het behandelen van berichten.